Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

19 mars 2010

Äntligen ledig!

Ja som sagt är jag äntligen ledig idag efter att ha jobbat 8 dagar i rad...fy hehe.

Okej Mandy, jag har två läsare ;)

Min lediga dag har jag spenderat med att tvätta under förmiddagen, köra till Teba i Höör med mamma för att fylla på hundens förråd hehe, handla lite mat och städat hela lägenheten. Skönt!

Om lite mer än en timme (beror på vilket tåg som hinns med ) så kommer Jimmy hit! Blev att han kommer ner istället för förhoppningsvis ska jag hitta en bil jag vill köpa i helgen (håll tummarna för mig). Men det ska bli riktigt nice att få krama o pussa på honom igen, en hel helg med massa mys! :)

Förresten, mamma var på VV imorse och jag körde henne dit....så passade på att ställa mig på vågen då också....-1,8kg redan :) Det är jag väldigt glad för!!

Skulle bara in och uppdatera er lite, nu ska jag fortsätta här hemma så jag slipper göra det när Jimmy är här :)

Ha en underbar helg!
KRAM

1 kommentar: