Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

23 mars 2010

Händelselös dag....

Idag har det inte hänt mkt....vaknade typ 7,20...de borrar för fullt i ettorna här (började med stambytet i ettorna i min trappuppgång igår). Usch, är såå trött på allt byggande redan. Speciellt när det inte gör min lgh finare förrän det är dags för den om typ 5 veckor och då har jag redan stått ut med allt i 10 veckor *suck*.

Om cirka en timme är det dags att köra till jobbet igen....jobb 15-22 som vanligt.
Imorgon är det vaken natt som gäller, 22-7,30...sen hem för att sova lite innan det är dags att köra till Jimmy :)

Nu ska jag käka lite, blev bara ett kort inlägg idag. Hade inget kul att berätta, det enda jag har gjort idag är att diska...plocka undan här och handla lite mat. Rolig dag va? Haha

Ha en fortsatt bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar