Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

08 mars 2010

Ny vecka...

Jaha då var det måndag igen.
Slutet av förra veckan var det jobb. Efter jobbet i fredags så hämtade jag upp Jimmy på stationen :) Vi har haft en väldigt mysig helg precis som vanligt :)
I lördags var vi hemma hos mina föräldrar på fika och sedan kollade vi på bio, Avatar i 3D blev det....både jag och Jimmy gillade den :) Sen hem för att laga mat o så.
Igår tog vi med oss täcket in till soffan för att titta på Vasaloppet då vi båda har vänner som åkte :) Frukost framför tv:n blev det också. Vid lunch så började Jimmy fixa maten....han är grym på att laga mat och han tycker det är roligt också :) Självklart hjälps vi åt med maten, han kan ju inte fixa den alltid hehe. Vi hyrde nya Beckfilmen i lördags men orkade bara se halva typ så vi såg resten igår...också en bra film.
Fy vad tråkigt det är varje gång han eller jag ska åka hem! Det suger verkligen! Och nu träffas vi inte förrän om två veckor eftersom jag jobbar denna helgen som kommer :(

Imorse vägde jag mig och mätte mig för nu måste jag sätta fart igen. Ska till hunden och ta ut honom på en lång promenad om några minuter. Det får bli min motion idag för har varit rätt stopp i näsan hela natten och förmiddagen. Ska träna på gymmet med mamma imorgon förmiddag.
Eftermiddagen består av jobb som vanligt på måndagar.

Hoppas ni har haft en bra helg och får en bra start på veckan!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar