Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

17 mars 2010

Bara en massa jobb....

Vad trevligt att jag verkar ha en läsare iaf :)

Sorry att jag inte har skrivit sen förra veckan men jag har jobbat varje dag. Torsdag 15-22, fredag 15-22, lördag 8-20, söndag 8-15, måndag 15-22, tisdag 15-22 och även idag o imorgon är det 15-22...på fredag är jag äntligen ledig! Fy fan (rent ut sagt) vad det ska bli skönt!

I söndags skulle jag egentligen jobbat 8-20 men en kollega tog de sista timmarna för mig för jag och Sofie skulle på konsert i Malmö Arena, se Kent. De var bra :) Tack för en trevlig kväll gumman!

I måndags var jag och mamma en sväng på Vellingeblomman innan jag skulle till jobbet. Köpte en ny kruka och två nya blommor. Mamma handlade lite blommor och sen kollade vi självklart in påskavdelningen när vi ändå var där hehe.

Igår var jag och skrev in mig på VV igen, ska ge det nya programmet en chans till. Förra gången jag skrev in mig var ju precis innan jul och det var dumt, hade ingen ork...tid eller motivation att lära mig det nya programmet då. Började räkna pp igår och det gick bra, vaknade som en VV idag också. Än så länge känns det bra.

Åhh vad jag längtar tills klockan 17 cirka på fredag....jag ska åka upp till Jimmy på fredag och vid 17 kommer han hem från jobbet. Har saknat honom mycket! Vi har inga planer i helgen, väldigt skönt tycker vi båda två. De andra helgerna har vi haft planer redan innan och ibland är det nice att bara ta helgen som den kommer. Vi kanske hittar på något ändå men det får vi se då :)

Nu ska jag diska innan det är dags att köra till jobbet.
Ha en bra dag!
KRAM

1 kommentar: