Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

03 mars 2010

Sammanfattning

Det blev bara en timmes sömn i torsdags innan det var dags att sätta mig i bilen för att köra upp till Jimmy. Hade maten färdig när han kom hem från jobbet, hemmagjorda pannbiffar med potatis, sås, stekt lök, sallad och lingon. Gott blev det :)
I fredags sysselsatte jag mig med att köra och handla lite mat, kolla tv och fixa lite grejor. Dagen gick ganska fort. På kvällen åt vi färska räkor med olika tillbehör, massa mys :)
I lördags blev vi hämtade av Jonas o Helena vid halv elva för att köra in till Göteborg. Mötte upp två andra par på ett café och sedan gick vi fyra tjejer i affärer i nån timme innan vi mötte upp killarna för att köra ut till Klädesholmen (vid Tjörn). Vi skulle spendera lördagskvällen, natten och söndagsförmiddagen där på ett ställe som heter Salt och Sill (saltosill.se). Vi hade en riktigt trevlig helg! God mat, gott att dricka och trevligt sällskap :) Det blev en sväng inom ikea på vägen hem i söndags.
Jag körde hem i måndags förmiddag och sedan iväg till jobbet som vanligt.
Igår var jag ledig, tog en promenad med mamma och hundarna (mamma passade syrrans hund nån timme). Sedan blev det handling av mat för att sen sätta igång att tvätta. Jag tvättade täckena, kuddarna, min jacka bl a. Skönt att ha det gjort :) Sofie kom också på besök, hon fyllde 26 år igår...grattis stumpan!

Idag är jag också ledig. Var inne i Lund för att ta mina sprutor...nästa gång blir den 14 april...såååå nice att det inte är varje vecka längre :) Sen har jag bara tagit det lugnt precis som jag ska efteråt.

Ska se om jag kan lägga in några bilder från helgen sen, har inte fört in dom på datorn än.

Ha det bra
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar