Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

22 mars 2010

Underbar helg :)

Det var helt underbart att vara ledig fre-sön och att Jimmy var här hos mig. Han är bäst, helt underbar :)
Han kom hit vid 19-tiden i fredags, då fixade jag mat och sen tittade vi på Let´s Dance (ja jag kunde övertala honom till det hehe), o mös såklart :)
I lördags gick vi upp ganska tidigt, Jimmy tittade på en basketmatch på min dator (jag höll honom sällskap o tittade också) sen åkte vi och tittade på en bil med min pappa men inget att ha. Därefter gjorde vi några ärenden...vi handlade lite på systemet...hyrde en film...tog ut hunden på en liiiten promenad i regnet o handlade lite mat. Vi tittade på This is it (jag hade den hemma, alltså filmen om Michael Jackson), en bra film. Vi lagade middag tillsammans på kvällen, ädelost fyllda färsbiffar, rotfrukter i ugnen och hemmagjord aioli, drack vin till detta. Kvällen spenderades vid matbordet, drack vin och bara satt och pratade till typ halv ett på natten....sååå trevligt hade vi :)

Igår körde vi till Ljungbyhed för att kolla bil....och även till Helsingborg för att kolla bil..min pappa följde med och vi lämnade Jimmy på Knutpunkten i Helsingborg för att han skulle med 11,53 tåget därifrån. Jag köpte bilen från Ljungbyghed :) Alltså jag har min första alldeles egna bil, har fortfarande lite svårt att förstå det hehe.
Efter att jag kom hem gjorde jag o mamma lite ärenden.

Alltså det blev aldrig att vi tittade på filmen, fick lämna tillbaka den igår utan att ha sett den hehe. Vi får hyra den nån annan gång istället. Men om jag ska vara ärlig så gjorde det absolut ingenting för vi hade en av de bästa lördagskvällar tillsammans i lördags :)

Hoppas ni har haft en toppenhelg! Nu ska jag snart iväg till jobbet.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar