Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

25 mars 2010

Vaken natt....

Jaha då sitter man här o jobbar natt igen...dö trist.
Har iaf tvättat en hel del så lite har jag haft att göra....har även kollat på nya Wallander filmen - Vålnaden.

Så vad hittade jag på innan det var dags att börja jobba kl 22?
Jag körde hem audin till mina föräldrar vid tolv-tiden för jag och pappa skulle köra o skrota den, skönt att den är borta nu :)
Sedan hem en liten sväng innan jag stack ner på VV, -0,8 kg idag...så den tisdag förra veckan är det -2,8kg så jag är väldigt nöjd! Nu är jag nere på samma vikt typ som när jag träffade Jimmy första gången...cirka iaf hehe. Verkligen inte hans fel att jag har gått upp, det är jag själv som har ätit en massa skit under veckorna.
Inom Coop på vägen hem för att inhandla grejor till tacos, Sanne kom hem till mig vid 16 för vår vanliga tacosmiddag haha. Alltid lika trevligt, en massa skitsnack ;) Var ju ett tag sen vi sågs sist. Sanne stack hem vid 20-tiden...pratade en stund med Jimmy sen var det typ dags att köra till jobbet.

Har varit ovanligt pigg denna natten tycker jag, men ska bli väldigt skönt när klockan är typ 8 för då ligger jag i min säng....hoppas bara att det går att sova pga allt byggande...usch.

Planen imorgon är att sova några timmar när jag kommer hem (förhoppningsvis)...upp o packa, duscha o göra mig klar för att sedan köra till Jimmy. Tänkte ha våfflor på kvällen då det är våffeldagen :) En hel del kramar o pussar lär det nog också bli *mys* :)
Jimmy kommer ha liite sovmorgon på fredag (eller sovmorgon för honom då han alltid går upp 05.00 på vardagarna) till 06.30 cirka för han ska till tandläkaren. Plus han ska sluta tidigare på fredag för att besiktiga en bil, så förhoppningsvis är han hemma redan typ 15 *nice*
Imorgon ska han jobba över lite men skulle väl inte komma hem senare än 19, förhoppningsvis tidigare.

Hoppas ni alla sover gött i era sängar just nu (hmm är inte alls avis hahaha)
KRAM

1 kommentar:

  1. du är så bra!! keep up he good work, darling!! puss ha en underbar helg m mr lover!

    SvaraRadera