Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

09 oktober 2009

Fredag

Idag har jag tvättat på förmiddagen...eller ja tvättat o tvättat..hmm...hade bara två maskiner så tänkte att jag behövde inte börja förrän närmre nio...när jag gick ner fem i nio med tvätten så hade nån slängt in två maskiner *arg* och både maskinerna tog nästan en timme så det var bara att springa upp och hämta bilnycklarna och köra hem till mamma för att tvätta där. Jag satte min nyckel i låset på tvättstugan för det var ju min tvättid och jag behövde använda torkrummet. Vi körde snabbt till Höör för att köpa ben till hunden, tillbaka för att ta tvätten ur mammas tvättmaskin, hem till mig för att hänga upp den (la tvätten som inte var min utanför dörren, våt och på skitigt golv men det bryr inte jag mig om), sen iväg för att handla mat.
Ikväll ska vi till Helsingborg och Sundspärlan för att se Champions of Rock...ska bli riktigt kul! Mamma bjuder på mat innan :)
Jag har sytt upp min byxor som jag köpte för typ två veckor sen också, skönt att ha det gjort!

Förresten, ställde mig på vågen imorse...-7,2 är det nu...uppdaterar listan imorgon.

Sorry det blev ett kort inlägg idag också! Skriver längre imorgon, har lite bråttom nu.
KRAM

1 kommentar:

  1. -7,2 jättebra kämpa på!!! jag tror å dig, har läst hela din blogg. Kramar Petra

    SvaraRadera