Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

23 oktober 2009

Trött...

Det där med drickandet fram tills på söndag blir inte av...sket sig redan igår så börjar med nya tag på måndag.
Igår jobbade jag hela dagen, först ett pass på Ica och sedan ett pass i Höör.
Idag har jag jobbat på Ica...kväll som vanligt...fan vad jag är trött på att alltid jobba kväll men vad gör man inte för pengarna..blää.
Sen har jag min helg i Höör...allså 8-20 både lördag och söndag så kan nog med ganska stor sannolikhet säga att det inte blir några blogginlägg i helgen. Imorgon kommer Sanne hit efter jag har slutat och på söndag kör jag direkt till Kristianstad efter jobbet...då har han äntligen kommit hem igen :)!! Hehe...myyyys! :)
Usch är helt seg i huvudet så vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.
Något speciellt ni vill veta mer om så säg till!

Ha en underbar helg om vi inte hörs!!
KRAM

1 kommentar:

  1. Hej Malin
    Micke här, intressant och läsa din blogg.
    Puss & kram

    SvaraRadera