Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

30 oktober 2009

Fredag!! :)

Tjenare :)
Igår började jag dagen med att tvätta och massa mys med vovven sen bar det iväg för jobb på eftermiddagen som vanligt.
Idag har jag faktiskt varit ledig och är det imorgon också, riktigt nice!
I förmiddags följde jag med Sanne på mobiljakt till Nova och Center Syd, tyvärr hittade hon inget...eller jo men den var lite föör dyr eftersom hon fortfarande har bindningstid kvar på sin gamla mobil så vill hon köpa en kontant....
Kom hem vid ett-tiden...då började jag plocka undan här hemma och städa...alltså det som jag hade planerat att göra på förmiddagen egentligen. Skönt att det är gjort!
Nu sitter jag här och myser..spelar massa musik och har massa ljus tända...helt underbart! Det är sååå mysigt när hösten kommer = MASSA tända ljus :) Älskar ljus. Gillar verkligen färgerna ute på hösten också, när man ser alla oranga, bruna, lila osv löv..träd..buskar. Har även bokat in ett ljusparty hos mig idag...tjejen har försökt nå mig sen i lördags men har jobbat hela tiden men idag så...25 november blir det. Hoppas nu att många kan komma :)
Om en liten stund är det dags att börja med middagen..lax, potatis, kokta grönsaker och kall sås...gott! Får middagsbesök från Kristianstad idag, sen ska vi gå på bio ikväll. Bröllopsfotografen blir det, nån som har sett den??

Ha en helt underbar fredag!! :)
KRAM på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar