Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

15 oktober 2009

Torsdag

Det blev jobb hela dagen i tisdags, var skittrött när jag kom hem så pallade inte sitta vid datorn.
Igår fyllde min mamma år så spenderade dagen med henne, därför jag inte har uppdaterat här.
Påbörjade min allergivaccination igår, fick tre sprutor som jag ska få varje vecka i 16 veckor. Tack o lov för högkostnadskort säger jag bara! :) Men det gick jättebra, fast att jag har lite sprutfobi..detta kommer gå galant :)
Sen körde jag och mamma till Vellingeblomman för hon skulle köpa några nya krukor och så köpte vi uteblommor...jag till min balkong så nu är där fint igen. På vägen hem blev det en tur inom Jysk där mamma köpte nytt köksbord med stolar. Hann vara hemma i ungefär en timme innan det var dags att bege sig till föräldrarna för födelsedagsmiddag med familjen. Blev bjudna på räkor...gott! :)
Idag har jag varit på Tippen och nu ska jag städa lite innan jag börjar jobba 15-22.
Smygvägde mig imorse...-8kg exakt var det :)

Vad har ni hittat på dessa dagarna? Har ni kanske bloggar?

Ha en superbra dag!
KRAM

1 kommentar:

  1. Bra snart 10 då!!
    Håll ut!
    Kram från den bloglösa Petra!

    SvaraRadera