Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

08 oktober 2009

Torsdag

Idag började jag dagen med att jobba några timmar på Ica, 10.30-13.30...skön tid :)
Vad jag inte förstår är varför jag blir såå himla trött varje gång jag jobbar på Ica och inte när jag jobbar som personlig assistent, en anledning är kanske att på Ica går allt av en vana vilket gör att man inte behöver tänka speciellt mkt...så det gör kanske så att man blir helt slö. Ingen aning, nått är det iaf...

När jag kom hem käkade jag lite makaroner och köttfärssås (skönt att ha den färdig sen igår).
Annars har jag inte gjort mkt, la mig t o m i sängen en stund för att vila lite...såå trött var jag och ingen aning varför.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag eftersom jag verkligen inte har gjort mkt alls :) Men kan väl vara skönt med sådana dagar också.

Hoppas ni har haft en underbar torsdag!
KRAM

1 kommentar:

  1. Jo visst är det skönt med lite lediga dagar ibland, ser fram emot fler inlägg.
    /Pernilla

    SvaraRadera