Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

21 oktober 2009

I´m back

Förlåt att jag inte har bloggat, men min dator har varit helknäpp så har knappt kunnat vara på internet alls.
Jag har mest jobbat. I lördagskväll var jag en sväng hos Emma, en arbetskamrat på Ica, i Hässleholm och på vägen hem svängde jag inom Röstång till "M". Känns som om vi träffas sååå sällan nuförtiden, jag jobbar ju alltid kväll typ så finns inte många dagar då man kan umgås..trist!
I söndags jobbade jag till 19,15 sen fick jag besök från Kristianstad, nice! :)
I måndags var det dags för jobb i Höör igen, bowling stod på schemat som vanligt på måndagar...alltid kul att göra någon aktivitet.
Igår var jag faktiskt ledig! Oj oj inte varje dag det händer haha. Började min dag med att tvätta..höll på till 12...sen undanplockning, renbäddning av sängen...dusch...ja lite sånt innan det var dags för mig att köra till Kristianstad :)
Idag har jag inte gjort mycket än, ska strax iväg för att hinna gå på apoteket och svänga inom Nova i Lund till mamma innan det är dags för sprutorna igen..tre sprutor idag igen...fy att jag ska göra detta varje vecka i 16 veckor! Men hjälper det så är det värt det!
Ska jobba 4 timmar ikväll på Ica.

Usch jag fryser idag!
Tyvärr står jag still...eller egentligen har jag väl gått upp kanske 0,5 kg...maten har inte varit toppen de senaste dagarna men nya tag igen...eller maten har väl varit ok men inte skitet mellan måltiderna om man säger så, har blivit liite fööör mycket godsaker.

Ha en underbar onsdag!
KRAM

1 kommentar:

  1. Trevligt att du är tillbaka.
    Undrade vart du tagit vägen.
    Bara att ta nya tag med vikten, kom igen.

    SvaraRadera