Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

21 oktober 2009

I´ve made upp my mind

Jag har bestämt mig, från och med imorgon ska jag köra lite med mina nutrilettdrycker igen och äta ett mål om dagen fram till söndag iaf. Fortsätter kanske längre det får vi se, behöver en liten kickstart nu.
Ska även träna imorgon igen :) Ser jag verkligen fram emot! Har inte kunnat träna nu på flera veckor pga strul med kvinnobesvär :(
På något sätt ska jag röra mig varje dag genom t ex promenader (blir nog mest av det) och sedan några gånger i veckan träna stryketräning...behöver stärka kroppen och då tar jag konditionsträning i samband med det.
Känns bra att jag har bestämt mig nu :) En lättnad på något sätt. Måste ju tappa mer...har ju massor att gå ner innan jag är klar.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar