Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

28 oktober 2009

Lillördag...

Så vad har jag hittat på sen sist? Gissa....jobbat hahaha. Nu blev ni överraskade va? :)
I måndags stack jag, mamma och Sanne till Ikea...hittade några nya tallrikar...ja jag vet att jag är fenomenal på att köpa nya tallrikar o sånt men det är ju kul att förnya sig :) Lite annat smått och gott blev det också men inte jättemycket.
Sanne och jag fixade till tacos efteråt...vår standardrätt haha...men nu var det hela två veckor sen sist hehe.
Igår var jag faktiskt ledig, jag och Cornelia bytade så jag jobbar idag istället eftersom det var uppehåll med sprutorna denna veckan...kanske för att det är höstlov eller nått.
Tog det rätt lugnt igår, var först och fixade naglarna på förmiddagen och på kvällen blev det ett litet besök i Kristianstad.
Nu har jag precis plockat undan här...var grejor överallt kändes det som. Väntar på att nån ska komma och mäta mina fönster....vi ska tydligen få nya fönster här :) Ska bli riktigt skönt! De vi har nu är såå gamla och slitna...plus de håller inte riktigt tätt så blir lätt kallt här. Hoppas att vi får såna som man inte behöver dela när man ska putsa fönstrena, såna vi har nu alltså.
Middag ska också fixas innan jobb...lasagne blir det idag...enkelt och gott! Plus får ju middag imorgon också och kan t o m frysa in några portioner, perfekt!

Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar