Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

07 oktober 2009

TILLBAKA!! :)

Hej alla :)
Vad trevligt med kommentarerna, kul att ni gillar min blogg :)
Nej det har inte hänt något, bara varit en massa jobb men nu är jag tillbaka igen...jobbet har lugnat ner sig lite.
Jag har påbörjat mitt vikariat som personlig assistent nu, gjorde det i torsdags...skönt att nu vet man att man har inkomst varje månad plus att alltid veta jobbtiderna, det är guld värt!
När det gäller vikten så har jag sammanlagt gått ner 6,4kg och mer ska det bli. Har stått lite still och försöker ta det som det kommer, orkar inte stressa upp mig över det. Nu ska jag börja träna och gå lite mer promenader så förhoppningsvis så tappar jag lite till då :)

Nu ska jag baka bröd och göra köttfärssås att frysa in i portioner så det är lätt att ta fram när man har jobbat många dagar i rad, allt för att undvika skräpmaten :)

Skriver mer imorgon! LOVAR :)

KRAM

3 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot fler inlägg, trevligt att du är tillbaka.

    SvaraRadera