Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

12 oktober 2009

Ny vecka

Nu råkade det bli en bloggfri helg men det har vi väl alla nån gång :)
Champions Of Rock i fredags var sååå bra! Har ni möjlighet att se den så gör det, om ni gillar Queen så klart hehe. "M" sov över här...är ju inte lyckat att köra när man har druckit :)
Kanske ska förtydliga lite vem "M" är, det är min bästa killkompis som inte vill att jag ska nämna hans namn är..alltså blir han "M". Så nu vet ni det hehe.
I lördags så stack "M" hem vid 14 och en stund efteråt kom Sanne upp en sväng efter hennes jobbpass var avslutat. Alltid lika trevligt :) 16,30 skulle jag hämta upp mamma så då fick Sanne skjuts hem. Vi skulle på kalas, min kusin har fyllt 20. Jag stannade inte jättelänge, stack hem några minuter i åtta...mormor och morfar fick skjuts hem då också. Mormor var inte sååå pigg, hon är nyopererad...men är på bättringsvägen som tur är :) Klockan 20 hade jag en dejt :) Gick bra så nu får vi se vart det leder :)
Igår så tog jag det rätt lugnt...10,30 tog jag och Sanne en timmeslång promenad fast det regnade...vi kände oss väldigt duktiga hehe. Sanne dök sedan upp lite efter 16 för att ha tacokväll med mig :) "M" var också sugen på mat så vi fick ytterligare ett middagssällskap. Efter maten färgade Sanne min utväxt, eller ja det blev hela håret så nu är det fint igen :) Efter att dom hade stuckit hem tog jag det lugnt, gick och la mig i tid för en gångs skull...trött som tusan.

Nu har jag precis gjort några ärenden och ska laga lite lunch om ett tag. Ska jobba 15-22 idag hos min brukare.
Hoppas ni har haft en trevlig helg! :)
KRAM

2 kommentarer:

  1. Kul att det gick bra på dejten, lycka till!!
    /Petra

    SvaraRadera
  2. Nu saknar vi dig igen.?

    SvaraRadera