Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

03 november 2009

Redan november...

Tänk att det redan är november...vad fort tiden går...springer iväg ibland hehe.

Var ju på bio i fredags och såg Bröllopsfotografen, den var bra....rätt rolig :) Så det var lyckat.
I lördags körde jag och "M" ut i skogen efter lunch för en promenad...riktigt härligt väder var det, vi såg rätt många rådjur också :)
På kvällen stack jag och Sofie till Jägersbo, Halloween ju haha. Vi hade sminkat oss som zombies...jag blev väldigt nöjd med tanke på att det var första gången jag sminkade på det sättet. Vi dansade nästan hela tiden och hade skoj som alltid! Tack för en rolig kväll gumman! Du och jag lyckas alltid haha.
I söndags sov jag länge sen var det dags att plocka undan, käka nått och sen iväg till jobbet på Ica...14-19,15. Kvällen blev lugn, gjorde inte så mycket.
Igår körde jag och mamma ut till Vonne´s butik utanför Höör men var tyvärr inte sååå mycket roligt där som det brukar vara så vi körde inom en liten butik i Höör på vägen hem...kommer aldrig ihåg vad den heter men kvinnan som har den heter Ann. Var inte så jättemycket där heller....är väl nu innan alla julsaker ska fram. Köpte ägg hos bonden också.
När jag kom hem var det dags för att käka lite och göra mig klar inför jobbet. Bowlingmåndag som vanligt hehe. Vi fick sms igår om att vi var bjudna på julbord i december, nice! Jag jobbar den torsdagen men tjejen ska ju också med så jag får betalt för att gå på julbord haha! Vi ska på julbord på Lucky Bowl i Höör så blir bowling då också.

Idag har jag inte gjort såå mycket än, hade många planer men de fick jag lägga ner. Träffade iaf Linda halv elva för en promenad. Känns skönt att ha kommit igång liiite iaf med promenaderna. Stack sedan hem till mamma för lite gos med vovven. Hem för att käka. Vid tvåtiden la jag mig igen för att försöka vila/sova några timmar...vilket jag faktiskt lyckades med. Får hoppa in och jobba i natt därför jag behövde sova, Cornelia ringde mig när jag var ute på promenad. Innan jag sticker till jobbet måste jag iaf städa till kaninen, plocka undan och diska efter maten och duscha. Skulle egentligen storstädat hela lägenheten och tränat men det får vänta till en annan dag.
Ska ta med mig grejor för om jag orkar ska jag köra inom gymmet på vägen hem imorgon bitti och ta ett litet styrketräningspass. Får ju inte träna på eftermiddagen imorgon eftersom jag tar sprutorna. Jag hoppas verkligen att jag har tillräckligt med ork för det imorgon!

Ha en fortsatt underbar tisdag!
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar