Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

15 maj 2009

Andra filmen...

Nu har jag sett film nr 2 för denna natten, Message in a bottle.
En väldigt bra film måste jag säga, lite sorglig men med sina humoristiska inslag :) Denna filmen kan jag varmt rekommendera till er alla som är lite känsliga och gillar romantik.
Det är en film som jag lätt kan se flera gånger, kanske inte imorgon men om ett tag.

Nu har jag ungefär 2½ timme kvar att jobba. Snart ger jag sista medicinen innan tösen ska upp ur sängen. Hon somnade vid 02 och har sovit som en stock sedan dess...eller ja öppnade ögonen lite för en liten stund sen men somnade om lika fort igen. Hoppas nu hon sover enda till uppstigningen.
Sen ska jag hem och sova!!! Har varit mycket tröttare i natt, mellan 02 och 03 kunde jag knappt hålla mina ögon öppna...usch...så jag hoppas att jag sover bättre när jag kommer hem än vad jag gjorde igår.

Nej nu är det tid för mig att stänga ner datorn och packa ner den o filmerna i ryggsäcken för sedan är det medicinen och lite förberedelser efter det innan det är väckning, jag håller tummarna för ett bra morgonhumör hos tjejen idag! :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar