Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

28 maj 2009

Torsdag...

Igår städade jag lite i mitt förråd så att jag fick plats med några saker som jag har haft stående uppe i lägenheten. Därefter blev det en tripp till mina föräldrar för att bada hunden..han luktade inte så gott haha, vem vet vad han har rullat sig i..plus han skulle ha ny spot för fästningar.
Hjälpte pappa att fixa backspeglen på volvon också, nu är den hel :)
När jag kom hem flyttade jag takkronan...hade lånat hem borr/slagborr och skruvdragare...sen satte jag upp en cd-hylla på väggen...efter några om och men så kom den upp. Hatar verkligen väggarna här...de bara smular...hmm
Blev bra iaf :)
Självklart blev det Grey´s Anatomy på tv...såå gulligt, de gifte sig hihihi.

Idag har jag inte hunnit göra mycket förutom blev lite ovän med min mamma imorse...får väl se när vi blir vänner igen hmm...jaja...löser sig nog som vanligt.
Kan erkänna att jag är väldigt trött på att det blåser ute! Blåser ju hela tiden...ska det fortsätta såhär med all blåst så kommer inte mina "bambuväggar" på balkongen klara det :(

Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar