Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

05 maj 2009

Ändrade planer

Denna dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig! Gick upp i tid idag, slappade lite framför soffan sen gjorde jag om min franska manikyr...tog ju av naglarna igår och gjorde egen fransk manikyr men några av dom fick fula bubblor så gjorde om det idag. Min plan var att plugga hela eftermiddagen och även ta ett spinningpass ikväll men icke...fick ett sms precis...tjejen som skulle jobba idag hade skadat sitt knä och var hos doktorn så jag får hoppa in...alltså ska jag jobba 15-22 idag, visst det är kul att jobba hos min brukare men jag hade sett framemot en ledig dag plus att jag verkligen behöver plugga eftersom jag har prov imorgon. Blir väl att jag får sitta uppe hela natten istället.
Tur att min pappa var snäll, egentligen skulle han ha volvon idag för att köra till soptippen men jag ringde och frågade om han inte kunde ta det på torsdag istället...och det gick bra...regnar ju massor ute och inte superkul att gå o bli helt blöt när man ska jobba. Tack pappsen! :)
Nu blir min plan att duscha strax för att sedan äta lite och lägga upp rester från igår i en burk så jag kan få mat på jobbet.
Bädda sängen och plocka undan efter min manikyr ska jag också göra.

Vad ska ni göra en regnig dag som denna??

Ha en fortsatt bra tisdag!
Skriver mer efter jobb!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar