Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

10 maj 2009

Helgen över...

Då har denna helgen gått förbi.
Igår tog vi det lugnt på dagen sedan halv fem blev jag hämtad av mina föräldrar för att åka till min kusin och fira hans 18-årsdag. Grattis Marcus!!
Kom hem en aning senare än vad jag hade trott...hmm...men det gick bra ändå :)
Blev en sen kväll, och jag "M" satt och pratade...kollade tv o så innan jag somnade hehe. Trött som vanligt och så fort det blir kväll blir "M" pigg som tusan hehe.

Idag har vi varit på Center Syd...inhandlade en ny kofta och följde med på smakråd för "M" hade shoppinglust haha...plus vi köpte nya bläckpatroner både till mina föräldrar och till "M"`s föräldrar.

Har faktiskt inte såå himla mycket mer att berätta idag, har lite bloggtorka så återkommer nog mer imorgon :)

Hoppas ni har haft en bra helg och ha en fortsatt bra söndag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar