Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

13 maj 2009

Onsdag

Idag har jag varit på utbildning på Ica angående CashGuard...det gick bra och kommer nog fungera galant! :)
Sedan stack jag hem till mamma för lite lunch, hon är ju hemma denna veckan eftersom hon fortfarande inte är bra...inget smittsamt men nog för att hon inte ska kunna göra mkt eller kunna sköta sitt jobb. Efter lunch stack vi och tankade v-power till pappa som ska köra rally på lördag, för att sedan snabbt handla lite...eller ja...jag fick plocka alla grejorna från hyllorna, packa i kassarna, bära kassarna så mamma mest följde med och sa vad hon skulle ha samt betalade.
Efter detta körde jag hem och tog det lugnt.
Behövde sova eftersom jag jobbar natt idag men kom inte i säng förrän lite efter 17, ställde klockan på 20 men jag fick inte mycket sömn...kunde inte somna...blää...jaja...hoppas jag håller mig vaken ändå hehe.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar