Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

15 maj 2009

Första filmen...

Nu har jag sett klart på Love Actually, den var sådär måste jag säga. En aning rörig och hade egentligen ingen direkt handling. Självklart fanns det ett fint budskap i filmen som gick som en röd tråd genom hela. Dålig kan jag inte säga att den var men inte heller bra eller toppen. Lite seg kan jag kalla den.

Tjejen här vaknade igen strax efter jag skrev förra inlägget...och har knappt sovit sen dess...några små korta stunder bara. Det är mycket jobbigare att sitta här när hon inte sover som hon ska, man måste lyssna och ha koll på henne ännu mer när hon är vaken. Plus hon är oftast inte direkt tyst när hon ligger och bökar runder. Just nu ligger hon och hummar lite (vilket betyder att hon njuter och trivs) så förhoppningsvis slumrar hon till snart igen.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar