Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

11 maj 2009

Måndag

Vaknade innan klockan ringde imorse men gick inte upp förrän tiden (7.00) då den skulle ringa. Dags att gå ner på salongen och städa....*hata* Det är sååå tråkigt.
Sedan körde jag direkt och hämtade min kära mor (som inte mår sådär toppen idag) för att handla lite mat.
Jag har spenderat typ hela dagen där, vi var en sväng på Plantagen i Lund vid lunch men vi hittade inget direkt...fast mamma hittade nya tabletter till deras köksbord på Bolagret. Eller jo jag köpte en matta på Rusta, nja mamma köpte den till mig men den var inte dyr :)

En snäll dotter har jag varit idag då mamma inte kan/får lyfta något tungt alls eller göra något ansträngande....har städat i deras kyl, dammsugit och tvättat golven, burit alla varor (mest mat) och krogarna i affärerna. Jag har även fixat med deras dator idag, virusprogrammet som de hade gjorde att datorn blev extremt seg så jag har avinstallerat det och installerat nytt (samma som på min dator), nu går den bättre.

Borde städa i min egen lägenhet också...men just nu pallar jag verkligen inte, räcker det inte att man har städat på två ställen redan idag?!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar