Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

02 maj 2009

Lördag

Så ändrade färgerna i bloggen IGEN, jag vet att jag är velig och har ändrat massor senaste tiden. Men bara var tvungen att ändra nu för den jag hade var ju hemsk haha.

Igår jobbade jag som personlig assistent mellan 7,30-15...det gick superbra även om min brukare var lite osocial men det får man vara ibland när man ALLTID har någon bredvid sig 24 timmar om dygnet.
När jag kom hem slappade jag en liten stund, snackade lite skit med "M" som hade spenderat dagen hos mina föräldrar medans jag jobbade...sen blev det en dusch för att sedan bege sig hem till mina föräldrar för grillning, gott!!
Vi spelade yatzy och 10 000...jag förlorade alla gånger :( Hahaha...
Kollade lite på tv när vi kom hem men jag var sååå trött så ville bara sova men "M" skulle jäklas hela tiden så blev lite sur hihi...o då tyckte "M" att jag var tråkig.

Idag blev jag väckt av "M" som sa, klockan är halv elva..fy vad trött jag var...sen sa "M" kan inte du ringa till din pappa för jag vill nog följa med o kolla på rally ändå...hmm...pappa skulle köra klockan nio...kollade på klockan o den var 8,35!! Va fan...inte ens nära halv elva...jag blev väckt fööör tidigt...inte var jag glad haha. Jaja, "M" är och kollar på rally med min pappa och kommer väl inte hem förrän vid fem eller sex eller nått sånt. Så vad jag ska jag hitta på idag då? Ingen aning alls, får nog plugga lite....vara ute i solen så att man får lite färg..."M" kan ju inte bli brunare än mig redan haha :)

Nej nu ska jag bädda sängen och bege mig ner till Coop för att inhandla flingor.
Ha en underbar lördag!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar