Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

14 maj 2009

Jobba natt...

Jaha då håller man på att jobba natt...klockan är tre på natten.
Tjejen sover så gott så...har gjort det typ konstant sedan 23 :) Snarkar gör hon haha, jag längtar ju rätt mycket efter min säng när jag hör på henne :)
Jag har städat toan, struckit kläder o lagt in dom på sina platser. Surfat har jag gjort, kollat på nyaste avsnittet av The Hills och tittat på film. Rachel getting married och Solstorm är filmerna som jag har tittat på, eller rättare sagt jag tittar på Solstorm just nu :) Första filmen var helt ok, inte jättebra så att jag vill se den igen men ändå okej.
Om ungefär en timme kommer det igång lite mer här...
Nej nu ska jag titta vidare på filmen, meddelar sen hur den var :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar