Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

14 maj 2009

Fortfarande natt...

Nu har jag sett klart filmen Solstorm, den var bra! Lite annorlunda mot vad jag trodde innan, slutade inte riktigt som jag hade förväntat mig men roligt med lite överraskningar.
Då har man 2½ timme kvar att jobba, tjejen vaknade vid fyra och har fortfarande inte somnat om...hoppas hon gör det för jag ska ta upp henne om en timme.

Hoppas ni alla har sovit gott i natt, för det har inte jag :)
Fast natten har ändå gått rätt så fort och har inte alls varit lika trött som jag hade trott att jag skulle vara.....eller som jag har varit de andra gångerna. Får väl se hur jag är imorgon natt för jag har en natt till framför mig.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar