Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

14 maj 2009

Hundrade inlägget :)

Såg precis att detta kommer vara mitt hundrade inlägg på denna bloggen :) Kul!!

Jaha, då sitter man här i natt igen då...har många timmar framför mig som jag måste hålla mig vaken :(
Tjejen har precis somnat låter det som...skönt!
Har inte mkt jobb i natt innan klockan 04.00....lite tvätt att hänga upp på tork bara...
Så blir film idag igen :) Love Actually och Message in a bottle blir det...skriver min åsikt om dom senare hehe.

Annars har jag inte gjort mkt idag, gick upp halv tre...körde hem till mamma för att käka lite...sedan körde vi till Dressman för att köpa present till morfar som fyller år imorgon...även Jysk hann vi med för att köpa campingstolar (79,50) som vi ska ha med på lördag, sådana med ryggstöd. När jag körde hem stack jag inom ÖB för att kolla om de hade campingbord där (på Jysk kostade det 349kr) och det fanns för 159kr, köpte även kylväska på hjul. Sedan blev det tankning och påfyllning av olja innan jag stack hem.
Hemma slappade jag mest...lagade lasagne nu ikväll och fick middagsgäst hehe. Halv tio var det dags att köra till jobb....och här sitter jag...

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar