Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

08 maj 2009

Fredag

Både igår och idag har jag jobbat på Ica.
Alltså ibland blir man bara sååå trött på folk som kommer och handlar!!
  • Bygg INGA berg av varorna!! Det går INTE fortare, bara långsammare!! Och det gör bara att jag sliter på mina axlar och rygg mer än nödvändigt...har tillräckligt ont av jobbet utan att kunden ska förvärra det!
  • Var lite artig och prata inte i mobil medans du ska betala, lägg ifrån dig mobilen
  • Skäll inte på kassörskan för att du tycker att fel pris har gått in! Kassörskan sitter inte och skriver in priserna o jävlas med dig! Till 99,8 % av gångerna är det kunden som har tittat fel
  • LÄS HELA SKYLTARNA innan du tar varan, läs inte bara 12 och tro att priset är 12 när det egentligen står att det är ett 12-pack! Eller att du ska handla för 100 kr för att få varan billigare
  • Lägg inte kassarna underst och varorna ovanpå
  • Är inte du rädd om dina varor är inte jag det heller!

Dessa sakerna är såå tröttsamt att vara med om varje gång man jobbar.

Annars har jag spenderat dagen åt att vara på Center Syd med min mamma för att handla födelsedagspresent till min kusin som fyller 18 imorgon och min pappa som också fyller år nu i maj. Blev en GPS till pappa och till kusinen blev det en tröja på Jack and Jones, ett presentkort på Jack and Jones och 6-pack öl :) Till kusinen la vår familj ihop med min moster med familj.

Efter jobbet blev det Thaimat igen, på ett godare ställe denna gången :)

Nu blir det slappande framför tv:n!

Ha en bra kväll!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar