Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

21 maj 2009

Torsdag...

Idag har vi varit på Center Syd för att fixa några ärenden. Sen har vi varit på kalas hos mina föräldrar för att fira min pappa som fyllde år i tisdags.
Jag gick upp tidigt imorse för att hinna städa här..såg ut som ett bombnedslag haha...behövdes verkligen dammas, dammsugas, tvätta golven...nu är det gjort och är sååå skönt!

Imorgon blir det tvättning på förmiddagen...sen vet jag inte vad vi ska hitta på...blir nog inte mycket..är faktiskt väldigt skönt att inte ha några planer alls...att bara ta dagen som den kommer :) Jo vi ska äta räkor imorgon kväll...bara sitta i lugn och ro och njuta :)

Får se om jag skriver mer i helgen...blir nog nått inlägg...annars hörs vi på måndag :)
Hoppas ni har en bra långhelg! :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar