Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

04 maj 2009

Ny vecka

Imorse steg jag upp tidigt för att städa på ateljen, det gick bra som vanligt men fy vad jag var trött idag. Sov inte sådär jättebra i natt så gick faktiskt för ovanlighetens skull och la mig igen när jag kom hem...riktigt skönt var det!! När jag vaknade sen låg jag och drog mig läääänge!!
Sen gick jag upp för att fixa lite lunch och göra mig klar för dagen.

Lite över två gick jag för att hämta bilen och sedan köra till jobbet som personlig assistent. Idag skulle jag följa med och se hur det går till när min brukare bowlar...kul var det! :) Så blev en kort jobbdag idag, 2½ timme bara och dom gick fort hehe.
Efter det var det bara att köra hem igen, fast körde inom Coop för att inhandla köttfärs till dagens middag: köttfärssås och makaroner.

Just nu sitter jag och kollar på färjan 2 i väntan på att CSI ska börja. Men innan det är dags för mer tv-tittande så blir det att diska upp disken efter dagens middag :)
Är det finare väder imorgon (inte sol och grått) så ska jag ta bilden på balkongen och lägga upp här :)

Ikväll ryker mina naglar, de ska av...en aning ledsamt är det måste jag erkänna! Tycker ju om mina naglar massor!! Men ska göra ett upphåll över sommaren, naglarna växer mer under sommaren och det betyder ju att man behöver fixa dom lite oftare om man inte ska tappa dom hela tiden, vilket jag inte har råd med. Plus tycker att det är himla trist att ha sådana saker uppbokade på sin fritid...när man är ledig från jobbet vill man ju vara ute i solen, ligga på stranden eller umgås med nära och kära :)

Vi hörs mer senare eller imorgon :)
Ha en fortsatt bra kväll!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar