Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

29 november 2009

1:a advent

Tjenare
I både torsdags och fredags så var jag hemma från jobbet för var krasslig...var helt seg i kroppen plus lätt att man smittar tösen o det kan man ju inte göra.

I fredags kväll kom Mange hit (eller "M" som ni känner till honom som hehe) för att hålla mig lite sällskap...trevligt som vanligt! Han slaggade över här sen hjälpte han mig och pappa att byta vinterdäck på bilarna igår förmiddags...skönt att ha det gjort. Mådde bättre igår även om jag fortfarande är lite småseg i kroppen...idag mår jag likadant som igår...

Tillbaka till ämnet hehe...efteråt var det hem för att duscha och göra mig klar..Micke hämtade upp mig vid 13-tiden för att åka på julmarknad på Tivoli i Köpenhamn :) MYCKET folk var där! Men vi hade en jättetrevligt dag/kväll...riktigt mysigt var där..fint när det blev mörkt och man verkligen såg all lampor överallt :) Efteråt käkade vi på en restaurang som var jättemysig! Vi gjorde ett undantag i vårt vad...så vi drack varsitt glas cola till middagen, fast bara ett glas sen blir det inte mer :) Men såå himla gott var det faktiskt inte...läsken alltså. Jag kom hem vid 20-tiden sen slappade jag bara i soffan.

Idag har jag inte heller gjort mycket..snackat lite med Mange i telefon och nu ska jag snart jobba några timmar på Ica 14-19.15...5 timmars jobb men får betalt för 10 :)

Här kommer några bilder från gårdagen :)





Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar