Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

14 november 2009

Boktips..

Oj tredje inlägget idag...var ett bra tag sen jag gjorde det hehe. Men tänkte passa på att tipsa om två böcker som jag har läst senaste tiden....intressanta böcker, speciellt Grabben i Kuvösen Bredvid...den rekommenderar jag verkligen!!


Boken handlar om Jonas Helgessons liv, hur han har tacklat olika situationer och övervunnit många hinder. Hans liv startade med 40 minuter utan syre, så började hans liv som CP-skadad. Han har många mål och drömmar som han vill uppfylla med de medför många kamper. Jonas kan verkligen omvandla hinder till möjligheter.


Fortsättningen på Carolina Gynnings första bok, Ego Girl. Boken handlar om Carolinas liv, hur hon från dokusåpakändis har gjort sig en karriär utan bimbokändis-stämplen men också hur vägen dit har sett ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar