Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

14 november 2009

Filmtips

Tror jag har skrivit om denna filmen i våras eller så men tål att upprepas. Den är så grymt bra, en sån fin historia...väl gjord! Jag såg den ikväll för andra gången och grät för mig själv hehe...kan ju inte låta bli.


Den handlar om Holly och hennes man Gerry, de är nygifta, väldigt lyckliga och extremt kära. Tyvärr går Gerry bort i sjukdom och Holly blir förtvivlad. Innan Gerry går bort har han förberett så att Holly får brev från honom vid olika tidpunkter för att hjälpa henne att få ha honom nära och med tiden gå vidare med sitt liv, varje brev medföljer olika äventyr. Alla brev avslutas med PS. I love you

2 kommentarer:

  1. Malin du får inte sitta och gråta när du är själv, inget bra...*L*

    SvaraRadera
  2. Den filmen är sååååå underbar :)

    SvaraRadera