Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

04 november 2009

Seg dag..

Det blev ingen träning imorse, hade verkligen inte orken till det plus jag skulle ju till Lund för att ta mina sprutor (allergivaccination) så var tvungen att köra 11.15 och jag var inte hemma förrän 8...så fick bara tre timmars sömn men mindre hade jag nog inte klarat av. Jag har inte sovit mer idag...måste ju vända tillbaka dygnet igen.
Vovven var här en stund i eftermiddags, pappa hämtade honom när han körde hem från jobbet.
Har faktiskt gjort väldigt lite idag...fast det är ju precis som det ska vara efter sprutorna.
Jag har precis käkat pyttipanna och ägg...snabbt och enkelt hehe.
Hade tänkt att jag skulle ta en promenad nu ikväll men vet inte om jag pallar...är ju snöblandat regn ute nu...men tar kanske en liten tur...får se.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar