Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

16 november 2009

Ny vecka..

Fick besök igårkväll av "M" och hans kompis Jonas. Trevligt trevligt. Vi kollade på tv och snackade skit.
Jag hade bokat in mig på spinning 9,30 imorse och ställde klockan innan jag gick och la mig...ställde den på 8,15 men tror ni att den ringde..hmm..nej såklart hade batteriet dött under natten så jag vaknade 9,10 så hann tyvärr inte med mitt pass. Irriterande till tusen!

Det var dags för nytt mms till Amanda imorse...jag har nog inte förklarat vad vi gör hehe...vi väger oss varje måndag och mms en bild av vad vågen står på till varandra. Så nu är våg-tabellen till höger uppdaterad. Är nöjd, hade verkligen inte förväntat mig det med tanke på hur veckan har gått.

Nu ska jag iväg för att ta ut hunden på en liten runda, köra till tippen och kasta skiten som ligger i bakluckan (efter rensningen i förrådet förra veckan) sen hem för att fixa till mig innan dags för att köra till jobb....bowling-måndag som vanligt :)

Ha en bra måndag!
KRAM

1 kommentar: