Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

14 november 2009

Min tur??!!

Jag har jobbat idag...8.15-16 på Ica. Drygt som tusan på förmiddagen för det var inte alls mkt att göra men sen satte det igång lite mer.
Har ont i ryggen idag :( Tror det är en blandning mellan icajobbet och att det är dags för kvinnans "trevliga" vecka hmm...blää...hoppas att det bara är en vecka denna gången och inte 3½ vecka som förra gången, då höll jag på att börja gråta vissa dagar såååå pass trött jag var jag på det!

Något som jag verkligen längar efter är att hitta någon, en partner...någon som älskar en för den man är...och att få skaffa barn...ja jag vet vissa tycker nog jag är knäpp men min biologiska klocka har tickat ett bra tag redan och den tickar högre och högre hela tiden...bättre blir det ju inte när man får höra kommentarer som: dags för barnbarn snart? Ska inte du skaffa barn snart? Tro mig! Jag hade skaffat barn om jag bara hade haft någon att skaffa det med (och nej jag vill inte bli ensamstående och tänker inte ragga upp nån bara för det). Men klart jag undrar, när ska det bli min tur? Vill verkligen och har en stark längtan efter att få bilda familj.
Det är inte bara att skaffa barn som jag längtar efter...längtar efter att få vara gravid...såå mysigt ju:)

Jaja nog om det.
Skulle ju promenerat idag efter jobbet men skittråkigt väder plus var grymt trött så jag struntade i det helt enkelt...har aj aj i ryggen...Har istället packat ner massa böcker från mina utbildningar och pärmar därifrån i plastlådor som jag köpte igår. Mina block fick inte plats så får köpa en liten låda till. Burit ner det till källaren...eller ja inte allt men snart så...Ja jag vet nu blir det fullt i förrådet igen men nu är det av bra saker plus får bättre plats här uppe i lägenheten. Skönt att få ordning! Har mer att rensa men får se när jag tar tag i det. Rensade här i våras men behöver ta en omgång till...man sparar massa "bra-att-ha-saker" som jag ska försöka kasta, en del av det iaf. Kläder måste jag också rensa ut, öppnar man min garberob och mina byrålådor så tänker man...hon har ju många kläder...hmm...men kan kanske använda 10% av det, resten är för litet...vissa grejor har jag aldrig använt men alla dessa kläder som inte används har sparats för att man tänk att det kan jag ju ha när jag har gått ner...klart vissa bas-kläder kommer sparas men när man väl har gått ner så vill man ju köpa nya fina kläder...se vad modet är då. Det är mina framtida projekt..ska ske inom snar framtid.

Nej nu ska jag ta minst en omgång till ner i källaren med grejor sen ska jag sätta mig framför tv:n och bara slappa! Får väl fixa nån mat också skulle jag tro...

Ha en bra lördagskväll!
KRAM

1 kommentar:

  1. Drömprinsen dycker snart upp, det vet jag.
    Du som är så snäll och go är ju värd en riktig prins.

    SvaraRadera