Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

23 november 2009

Sammanfattning

Förlåt för att jag inte har bloggat de senaste dagarna men har haft fullt upp.

I fredags så började jag dagen med att tvätta och mellan maskinerna så fixade jag naglarna så nu är de snygga och fina igen :) Hem för att fixa det sista med tvätten sen var det dags att komma på något att äta till lunch. Jobbade 14-21.15 på Ica...de senaste gångerna som jag har jobbat på Ica så har jag fått stå i självscanningen mycket mer än vad jag skulle ha gjort...men bara kul! :) Skönt att inte behöva sitta i kassan hela tiden.

I lördags jobbade jag 8-20 i Höör...eller skulle ha jobbat till 20 men fick jobba över till 20.30...trött som tusan var jag på vägen hem. Sanne mötte mig här hemma för att snacka lite skit och titta på film..The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds..en rolig film :) Tjejfilm verkligen hehe.

Igår jobbade jag också 8-20...helt slut i huvudet efteråt! Blev lite telefonsnack när jag kom hem men gick o la mig i tid ändå...21.40 låg jag i sängen :) Men telefonen ringde efter en liten stund då en kompis inte kunde sova haha.

Vaknade fyra imorse av värsta magontet (min tarmar som strular lite då o då) så var bara att sätta sig en stund på toa..inte det roligaste när man är astrött och inte vill piggna till heller..hmm...två gånger till sen fick jag göra det innan klockan ringde 7 imorse. Skulle hämta mamma vid halv nio för att köra till Vellingeblomman (igen jag vet haha) för att vi skulle köpa lite julblommor som julstjärna och amaryllis o så...var ju för tidigt för att köpa det sist vi var där. Två tomtar fick följa med mig hem också hehe...kan inte låta bli:)
Nu har jag käkat lite och ska köra till jobbet om lite mer än en timme...."bara" min sjunde jobbdag i rad nu :( *suck* Är sååå trött på att alltid jobba men men...vad ska man göra.

Förresten har ju glömt att säga en sak hehe...när jag var hos Micke i tisdags så bestämde vi oss för att inte dricka läsk fram till jul...och jag har klarat det hehe...inte en enda droppe sen i tisdags :) Bara idag som jag har varit lite sugen annars har jag inte direkt haft något sug...men kan nog bero på att jag har fått den roliga veckan hmm..

Vägde mig idag...+0,5 blev det...men det var väntat då maten inte alls har varit bra i veckan plus svullnar alltid av roliga veckan...trodde nog att det skulle vara ett större plus...men blir minus igen nästa vecka!

Ha en bra dag!
KRAM

1 kommentar: