Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

18 november 2009

Mycket folk!!

Igår körde jag och mamma till Ullared...fy med folk och då var det nog inte en av deras bästa dagar. Aldrig att jag åker dit mitt i sommaren när alla andra åker dit..
Köpte en del...trodde det skulle gå på massor men snacka om att jag blev förvånad när slutsumman blev ca 1600...hade räknat med närmre 3000 :)
Så vad handlade jag:
  • 2 väskor (röda hehe)
  • 2 långarmade tröjor
  • 1 poncho
  • 13 par trosor
  • 10 par strumpor
  • 3 par leggings
  • 2 rullar med julklappspapper
  • många julkort
  • 6 muggar (julklapp till mormor o morfar)
  • 1 vattenkaraff (julklapp till mormor o morfar)
  • ett set med små skålar på en bräda..hmm...hur ska man förklara det (julklapp till farmor o farfar)
  • 3 spel
  • duschtvål
  • saftsåsslev
  • 3 serveringsskedar
  • 1 par salladsbestick (till Micke hehe)
  • ett set småskålar där det stod russin och mandel på
  • julklappsetiketter
  • 2 småstenar där det stod God Jul
  • minihackare
  • tomtebloss
  • 2 paket clear-up stripes (till ansiktet)
  • 1 julbricka

Tror att det var allt haha...
Nu har jag precis varit och tagit mina sprutor som vanligt...och såklart så kliar det på armen till tusen...och en liten svullnad där jag fick sprutan för gräs...är sååå trött på dessa sprutorna redan men men det är ju värt det om det blir bättre.

Snart tänkte jag fixa mat...taco idag...och städa till kaninen sen är det dags för jobb 17-21.15 på Ica

Ni får ha en bra dag!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Tack för besticken!!

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt att shoppa och det blir billigare än man trott :) var där förra veckan och som tur var det inte så mycket folk då, men vi åkte så att vi var där vi middag. Burkar bli mindre folk när busslasterna åker hem. Ha en fortsatt trevlig dag :)

    SvaraRadera