Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

08 november 2009

Ny design..

Vad tycker ni om det nya utseendet på bloggen? Fick ett ryck igårkväll hehe.
Igår skulle jag ha storstädat men det kom lite imellan..."M" kom på besök lite tidgare än vad jag trodde men det gjorde ingenting. Fick ändå städat lite i garderoben...renbäddat...städat till kaninen...diskat två omgångar..
Sanne dök upp senare mot kvällen...lika trevligt som vanligt :) Fick även en trevlig pratstund med min goa vän Amanda :) Saknat våra samtal!
Idag började jag dagen med att dammsuga och tvätta golven...även toan är städad...skönt! Klockan 1o mötte jag Sanne för en promenad...ca 1h 20 min...vi hämtade upp vovven på vägen så han fick följa med på en runda.
Nu ska jag duscha och sedan köra till Kristianstad...ska bowla idag...trevligt! Blev klockan 16 istället för 17 men gör inget. Får se om jag får stryk i bowling idag haha.

Hoppas ni har haft en underbar helg!! :)
KRAM

1 kommentar:

  1. snygg design :D du är så himla bra med dina promenader, lovar att bättra mig :) mms imorgon då ;) pusss

    SvaraRadera