Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

10 november 2009

Trött idag...

Jag började min dag med att tvätta 8-12...skönt att ha det gjort även om det var grymt segt.
Tog det lugnt en liten stund här hemma innan jag stack iväg hem till mamma en liten stund, jag tog vovven på en liten promenad då mamma är sjuk. Efteråt handlade jag lite innan jag körde hem. Hann äta något litet innan det var dags att träffa Sanne klockan 16 för promenad...en timme blev det idag i duggregn. Inom hälsokostaffären på vägen hem för att handla till mamma...körde och lämnade det till henne sen hem.
Slappade i soffan en liten stund innan det var dags att påbörja maten...blev tacogratäng, min egen variant av den som Micke gjorde i söndags. "M" kom hit för lite middag, trevligt med sällskap :)
Ikväll har jag mest tagit det lugnt och nu ska jag faktiskt snart lägga mig, tänkte komma i säng i tid idag.

Hoppas ni har haft en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar