Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

11 november 2009

Dagen idag...

Usch jag har blivit riktigt hösttrött...blää...kan ligga i sängen hela förmiddagarna...är inte direkt trött när jag väl är uppe under dagen men just det där att komma upp ur sängen. Fixade rosenrot idag iaf så nu ska det väl bli bättre.
Som ni kanske förstår så låg jag i sängen större delen av förmiddagen sen var det bara att köra in till Lund för allergivaccinationssprutorna igen...fick större dos idag...fy vad det kliar fortfarande, plus har blivit liite svullen där jag fick sprutan för gräs.
Körde hem till mamma en stund efteråt...myste och busade med vovven. Hem och tog det lugnt en stund sen blev jag rastlös så gick ner till mitt lilla förråd i källaren för att rensa där så nu är hela bagageluckan på bilen fylld med saker som ska kastas på tippen. Har massa krukor uppe i lägenheten som jag vill ha ner i källaren men de har inte fått plats innan, nu får de :) Tänkte köpa ordentliga lådor (plast inte papp) till alla mina böcker jag hade när jag pluggade så ska de också få komma ner i källaren...tar ju bara MASSA plats nu i mina garderober.
Har även lagat mat...lasagne som jag åt till middag och fryst in i portioner....grönpepparkyckling (fast med kalkon istället) som bara behöver värmas i ugnen imorgon...sen blir där portioner som ska frysas in också. Diskat undan allt efter matlagningen också. Känner mig rätt duktig hehe. Ja jag vet att jag ska ta det luuugnt efter sprutorna men nått måste jag ju göra när jag väl är ledig och har lusten till det.
Har tittat på Arga Snickaren och nu Grey´s Anatomy.

Har ni haft en bra dag? :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar