Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

13 november 2009

Seg...

Igår var jag och mamma på Vellingeblomman på förmiddag (suprise haha) sen var det dags att springa ner med lite grejor i källaren innan det var tid att köra till jobbet.
Jobbade 15-22 som vanligt hos tjejen. Drog med mig tösen ut på en promenad på lite mer än en timme så fick lite motion ändå :)

Måste erkänna att denna veckan har inte varit den bäst ur viktminskning och motions synpunkt tyvärr men jag ska skärpa mig. Har lagt upp ett motionsschema i högerkolummen där jag har skrivit in vad jag ska göra fram tills nästa söndag. Sorry Amanda, men jag är grymt stolt över dig ändå :) Ska utöver motionen göra sit-ups varje dag.

Idag har förmiddagen varit lugn, känner mig lite seg i huvudet men tror det är en förkyldning på G kanske eller så är det bara lite biverkning från allergisprutorna...hoppas på det sistnämnda.

Nu ska jag snart ta ut hunden på en liten promenad sen blir det att göra mig klar inför jobb. 15-22 hos tösen igen.

Ha en toppenfredag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar