Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

09 november 2009

Ny vecka...

Ja hur gick det då på bowlingen? Haha...
Micke vann över mig (se nu har jag skrivit det som jag lovade haha)....men det var faktiskt ganska jämt ett tag, jag vann iaf en serie :) Men jag ska ha revansch :)
Sen gjorde han sin omtalade tacogratäng...efter att ha lovat att bjuda på den läääänge haha. God var den, det får du göra fler gånger. Film och sedan sista avsnittet av ensam mamma söker blev det efter maten.
Vad är mina planer idag då? Hmm...en rätt lugn förmiddag har det blivit...pratat lite med mamma i telefon. Ska snart bädda och funderar på om jag ska ta en promenad eller om jag ska stryka all min tvätt...ser ut att bli regn när som helst. Blir nog strykning idag och långpromenad imorgon när jag är ledig. Middag ska lagas...en räkning ska betalas....sen innan jobbet ska jag hämta jourtelefonen då det är min vecka :( haha....ska även köra inom djuraffären i Höör innan jobbet för att köpa ben till vovven. På jobbet är det som vanligt bowling med tösen, som varje måndag :)

Ja Amanda, du får snart mmset :) Har tagit det...

Ni får ha en superbra måndag!
KRAM

1 kommentar:

  1. Ser fram emot när du ska försöka ta revansch....

    SvaraRadera