Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

26 november 2009

Godmorgon

I tisdags jobbade jag min åttonde jobbdag i rad..fy vad segt det var..ont i ryggen också pga att jag jobbat så mycket plus roliga veckan...

Igår var jag faktiskt ledig men klockan ringde 07.00...då var det dags att gå upp och ordna med två blå ikeapåsar fyllda med tvätt (ren) som skulle strykas, vikas och sorteras...trist men väldigt skönt när det är gjort. Renbäddade sängen också och plockade lite här hemma. Lite över 11 var det dags att bege sig till Lund igen för sprutorna *suck*. Körde inom Forex efteråt för att växla till danska kronor inför lördag. Köpte med mig Thai-mat som jag åt hos mina föräldrar när jag var där direkt efteråt för att släppa ut hunden så han fick göra sina behov. Därefter blev det tippen (ja jag vet jag har inte blivit färdig att göra det innan) för att tömma bagageluckan på bilen :) På vägen hem handlade jag lite sen var det dags att börja städa...damma...dammsuga...torka golven...toan...ja allt sånt. Dusch och sen började folket komma hit för jag skulle ha ljusparty (inte jag som höll i det). Blev lyckat...flera stycken som bokade nya partyn och handlade på rätt bra så jag fick 803 kr att handla för hehe :)

Idag tvättar jag...och ska försöka orka få det juligt här hemma. Hinner inte någon annan dag innan första advent.

Ni får ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar