Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

04 november 2009

Inte många timmar kvar..

Jaha då var det tre timmars jobb kvar denna natten.
Fick sällskap på msn till typ ett-tiden. Sen kollade jag på kanal5play, Ullared-avsnittet som jag missade igår hehe...var ju tvungen att se vad det handlade om...gud vilka människor det finns :)
Sen har jag gjort mina sysslor...fyllt på i hyllorna, tagit fram kläder till tösen...lite sånt.
Har precis sett Kalle och chokladfabriken...nja en sådär film kan jag säga...barn gillar nog den mer isf...men men nu har man sett den.
Snart är det dags för lite mediciner...tjejen har ungefär 1½ timme kvar att sova...hoppas hon utnyttjar den väl hehe...än så länge har hon sovit och snarkat hela tiden sen hon somnade vid tolvtiden.
Hade en stund vid två då jag var riktigt trött...usch...då längtade jag efter min säng. Visst kan väl inte säga att jag är superpigg nu heller men är inte jättetrött....är väl inne i en andra andning eller nått sånt.
Låter taskigt men längtar tills det är dags att väcka henne för då rullar tiden på tills man ska gå hem.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar