Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

27 april 2009

Deklarera

Nu har jag deklarerat! Känns skönt att ha det gjort. Har fått brev om att uppgifterna från mitt ena jobb inte hade kommit in så jag skulle själv skriva i det. Därför jag har dragit ut på tiden..kändes struligt. Men nu när jag äntligen skulle göra det såg jag att det hade tillkommit iaf :) Lite senare men nu är det rätt iaf.
Var lite rädd att jag skulle få mindre tillbaka men tack o lov gick det åt andra hållet :) Får ungefär 2000 kr mer tillbaka...Jippie!! :)
Helt underbart!! Hihihi

Nu ska jag fortsätta med mitt!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Jaa jag vet :) Helt underbart!

    SvaraRadera
  2. Ja, ska också få tillbaks en del. Skönt som fan! Dock inte förrän i december så det är lite surt.. Hade behövt dem mer i sommar liksom..

    Aja. Du har inte lust att jobba på torsdag? 8.15-12.30? :P

    SvaraRadera