Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

23 april 2009

Torsdag

Gillar ni min nya look på bloggen?
Min dag har bestått av tvättande hela förmiddagen, sen hem till mamma och vovven för ett litet besök.
Snart ska jag iväg till jobbet, börjar 15. Idag är min första dag som jag ska jobba helt själv, utan att någon går bredvid...oj oj...är faktiskt inte speciellt nervös..känner ju tjejen rätt bra nu och känner att jag klarar av alla uppgifter. Det enda jag känner lite annorlunda för är att det är fint väder ute idag men jag vet inte ens vilken jacka som är hennes, hur åkpåsen fungerar...har aldrig varit ute med henne så får kanske stanna inne idag. Får se tror jag. Smart kanske att stanna inne och se till att man klarar av alla vanliga uppgifter först haha. Kan kanske köra ut på altanen med henne...hmm...ingen dålig idé faktiskt :)
Vad ska ni göra idag?
Ser att jag har typ 6 läsare varje dag....vem är ni? :) Skriv gärna en kommentar...är ju nyfiken hehe.

Ha en fortsatt bra dag i det fina vädret :)
KRAM

1 kommentar: