Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

21 april 2009

Tisdag

Idag gick jag upp tidigt för att städa på salongen och sedan hem för lite frukost.
Har slötittat lite på tv idag och ägnat resten av dagen åt att städa och sorterat i mina lådor här hemma...både kök, vardagsrum och hallen. Skönt att ha det gjort!! Känner mig väldigt duktig!
Nu blir det att försöka gå och lägga mig i sängen för att sova...känns inte som om jag kan somna men får väl försöka...sova i två timmar iaf. Jag ska jobba natt idag...vaken natt, därför som jag måste sova lite innan. Känner inte alls för det...sååå drygt men tack o lov är vi två stycken idag. Ska bli jätteskoj att träffa tjejen som jag jobbar åt men inte att vara vaken hela natten :(
Hade planerat in att träna på min crosstrainer men sorterandet i lådorna blev mycket större och tog väldigt mycket längre tid än jag hade planerat. Började på ett ställe och fortsatte till de andra också när jag ändå var igång. Får ta crosstrainern imorgon istället, måste prioritera sömnen.

Skriver några rader innan jag sticker till jobb.
Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar